Întrebări Frecvente Funcționalitate
Află răspunsul la cele mai frecvente întrebări despre cum functioneaza aplicația noastră.
Pentru a adăuga unul sau mai mulți colegi în planul dvs.:
Cumpărați scaunele suplimentare necesare
Accesați: Contul meu → Plan → Gestionează → Actualizează abonament
La câmpul Cantitate, adăugați numărul de scaune suplimentare dorit
Finalizați plata și checkout-ul
Invitați colegii
După confirmarea plății, accesați: Contul meu → Scaune → Adaugă
Introduceți adresa de e-mail a fiecărui coleg pe care doriți să-l invitați
Acceptarea invitației
Persoanele invitate vor primi o notificare pe e-mail
Ele trebuie să accepte invitația direct în aplicație, accesând: Contul meu → Invitații
Important: colegii trebuie să își creeze în prealabil un cont gratuit în aplicație.
Membrii unei echipe pot vizualiza toate cererile de semnare și șabloanele trimise de acea echipă.
Pentru a crea o echipă:
Asigurați-vă că ați invitat colegii în planul dvs.
Echipele pot fi create doar cu utilizatori care au acceptat deja invitația.
Creați echipa
Accesați: Contul meu → Echipe → Creează echipă nouă
Introduceți un nume pentru echipă
Selectați membrii din lista colegilor deja invitați și acceptați
Pentru a vedea cererile de semnare trimise de angajații dvs.:
Puteți crea mai multe echipe formate din doi membri:
Un administrator (dvs.)
Un angajat
În acest fel, veți putea accesa cererile trimise de fiecare angajat, prin intermediul echipei respective.
Valabilitatea link-urilor diferă în funcție de metoda de trimitere a cererii:
Prin e-mail: 30 de zile
Prin SMS: 14 zile
Link copiat: 14 zile