Întrebări Frecvente Funcționalitate

Află răspunsul la cele mai frecvente întrebări despre cum functioneaza aplicația noastră.

Pentru a adăuga unul sau mai mulți colegi în planul dvs.:

  1. Cumpărați scaunele suplimentare necesare

    • Accesați: Contul meu → Plan → Gestionează → Actualizează abonament

    • La câmpul Cantitate, adăugați numărul de scaune suplimentare dorit

    • Finalizați plata și checkout-ul

  2. Invitați colegii

    • După confirmarea plății, accesați: Contul meu → Scaune → Adaugă

    • Introduceți adresa de e-mail a fiecărui coleg pe care doriți să-l invitați

  3. Acceptarea invitației

    • Persoanele invitate vor primi o notificare pe e-mail

    • Ele trebuie să accepte invitația direct în aplicație, accesând: Contul meu → Invitații

Important: colegii trebuie să își creeze în prealabil un cont gratuit în aplicație.

Membrii unei echipe pot vizualiza toate cererile de semnare și șabloanele trimise de acea echipă.

Pentru a crea o echipă:

  1. Asigurați-vă că ați invitat colegii în planul dvs.

    • Echipele pot fi create doar cu utilizatori care au acceptat deja invitația.

  2. Creați echipa

    • Accesați: Contul meu → Echipe → Creează echipă nouă

    • Introduceți un nume pentru echipă

    • Selectați membrii din lista colegilor deja invitați și acceptați

Pentru a vedea cererile de semnare trimise de angajații dvs.:

  • Puteți crea mai multe echipe formate din doi membri:

    • Un administrator (dvs.)

    • Un angajat

  • În acest fel, veți putea accesa cererile trimise de fiecare angajat, prin intermediul echipei respective.

Valabilitatea link-urilor diferă în funcție de metoda de trimitere a cererii:

  • Prin e-mail: 30 de zile

  • Prin SMS: 14 zile

  • Link copiat: 14 zile