Sfaturi utile pentru o experiență de semnare optimă (partea 1)


Utilizați câmpurile de tip text pentru completări rapide

Documentele trimise spre semnare conțin adesea date personale ale semnatarului, precum numele, CNP-ul, seria de buletin, contul bancar etc. Puteți economisi timp delegând completarea acestor informații direct semnatarului, în momentul semnării. Pentru a face acest lucru, lăsați câmpurile necompletate în documentul încărcat, apoi poziționați câmpuri de tip text în dreptul acestor secțiuni, facilitând completarea rapidă de către semnatar.

Optimizați documentele pentru semnarea de pe dispozitive mobile

Aproape jumătate dintre utilizatorii eSemneaza.ro semnează documentele folosind un telefon mobil. Pentru a asigura o experiență optimă, vă recomandăm să alocați suficient spațiu pentru zonele de semnătură și pentru câmpurile de completat. Puteți realiza acest lucru mărind distanța dintre rânduri și ajustând dimensiunea fontului, pentru a facilita semnarea și completarea documentelor pe ecrane mai mici.

Cum adăugați numărul și data pe un contract salvat ca template?

Atunci când folosiți un șablon de document, aveți două opțiuni pentru completarea informațiilor: Precompletare date sau Semnez și eu. Chiar dacă alegeți opțiunea „Semnez și eu”, nu este obligatoriu să semnați personal. Puteți folosi această opțiune doar pentru a adăuga sau completa câmpuri de tip text, cum ar fi numărul și data contractului.

Articole similare