Peisajul consultanței financiare se schimbă în contextul clienților care își doresc servicii personalizate și eficiente. Iar în acest mediu profesional puternic, unde numai 34% dintre firme consideră că întrunesc pe deplin cerințele clienților, cei care nu adoptă strategii digitale ajung să fie excluși din preferințele clienților în avantajul competitorilor lor adaptați tehnologiei. Un consultant financiar pragmatic va digitaliza procesele manuale pentru a-și elibera din timp și a dedica acest timp pentru a-și servi clienții.
Așa că nu este de mirare că astfel de tehnologii se dovedesc a fi o unealtă eficientă pentru orice consultant financiar, deoarece, nu numai că economisesc timp, dar și bani, livrând rezolvarea unor nevoi de bază într-un timp scurt. Semnătura electronică este una dintre aceste unelte în care un consultant financiar poate găsi valoare. Iată câteva moduri prin care un consultant financiar poate să se folosească de eSemneaza.ro, aplicația de semnătură electronică creată în România pentru nevoile utilizatorilor români din orice domeniu:
Acorduri de consultanță
Prin esența lui, un consultant financiar oferă … consultanță. Sfaturile sale sunt necesare și de cele mai multe ori urgente pentru clienți. De aceea procesul de semnare a contractelor de consultanță cu cât este mai rapid cu atât este mai benefic pentru ambele părți. Cu eSemneaza.ro documentele pot fi semnate rapid și eficient, chiar și de către persoane aflate în locații geografice diferite, facilitând colaborarea la distanță.
Acorduri de confidențialitate
Când discutăm despre consultanță financiară, acordurile de confidențialitate sunt chiar mai importante decât contractul de consultanță în sine. Fluxul financiar al clientului unui consultant financiar este confidențial și este imperativ să se semneze un acord de confidențialitate, atât pentru liniștea clientului, cât și pentru a demonstra profesionalismului celui care oferă consultanța. Acum, cu ajutorul eSemneaza.ro, astfel de acorduri pot fi semnate electronic în câteva secunde, oferind confortul psihic atât de necesar în acest domeniu volatil și delicat.
Trimite documente pentru semnare online
Rapid și sigur, eliminând multe dintre inconvenientele asociate cu semnarea tradițională offline sau cea cu token.
Încearcă gratuit
Plăți rapide
Procesarea plăților după semnarea unui acord de consultanță financiară poate deveni o muncă dificilă, mai ales pentru firmele mici de consultanță financiară. Acestea ajung să petreacă mai mult timp trimițând facturi către clienți și urmărind plățile, în loc să se concentreze pe serviciile oferite. Efortul și timpul alocate pot fi eliminate combinând procesul de plată cu o aplicație de semnătură electronică, oferind posibilitatea de plată de îndată ce contractul de consultanță este semnat sau imediat după o întâlnire de consultanță.
Impresionează-ți clienții și echipa cu aplicația de semnătură electronică eSemneaza.ro. Cu o interfață user-friendly, aplicația optimizează procesele semnării documentelor, accelerând fluxul de lucru și reducând timpul necesar pentru obținerea semnăturilor necesare. Utilizarea platformei elimină necesitatea de a imprima, semna manual, scana și trimite prin curier documente, ceea ce duce la economii semnificative de timp și resurse. Datele și documentele sunt protejate prin măsuri de Securitate și Criptare avansate, asigurând confidențialitatea informațiilor și prevenind accesul neautorizat, ceea ce face din eSemneaza.ro o unealtă necesară pentru activitatea unui consultant financiar, acreditată de Comisia Europeană.
Accelerează obținerea semnăturilor de la clienți, parteneri de afaceri sau colaboratori. Trimite, semnează cu valoare juridică și administrează online contracte și alte documente.
eSemneaza.ro